Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: waarom? ( waarschuwing)
BerichtGeplaatst: 11 dec 07 23:29 
zeer actief lid

sorry dat ik even post maar ik ben nu op van de zenuwen!

net belde een vriendin van me of ik morgen door wilde geven dat haar dochter ziek is, je kan al raden wat! :oops:
ze zei nog heel vrolijk zo van: dit zou echt iets voor jou zijn geweest!

ik dacht yek!

maar het ergste is het is het vriendinnetje van mijn dochtertje en zij delen eten en drinken en spelen heel veel met elkaar!
wat mij nog het meeste verontrust is dat dat meisje echt nooit niet ziek is het was voor haar 4 jaar geleden dat het de laatste keer was voor haar!
ik haat het de kerstdagen komen eraan en vorig jaar was het bij ons toen echt raak!

sorry dat ik zo loop te ratelen maar ik voel me nu echt beroerd het ging net wat beter, ondanks andere kindjes ziek op school!
morgen moet ik voor de 1 ste keer naar de psych, en ik zeg je HET IS HARD NODIG!

het liefst zou ik mijn kindjes thuishouden, maar dat kan nou eenmaal niet, het zal even flink doorbijten zijn en heel erg hopen dat het goed komt!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 dec 07 10:13 
zeer actief lid

Hé, waar zijn je opbeurende woorden van gisteren? Moet je kijken hoe jij je door die toestanden bij jou op het werk hebt geslagen.
Zou dit dan fout gaan? Is je dochtertje al ziek? Waarom dan stressen als er nog niks aan de hand is?

Hoeveel ouders worden er daadwerkelijk ziek? Kom op meid!

Liefs Tinus.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 dec 07 11:45 
Niet meer te stuiten zo actief lid

He gekke mama,

een tijdje geleden (2 of 3 weken geloof ik) was ik thuis bij mijn beste vriendin en haar 2 kindjes.
Y en mijn zoontje speelden samen, staken hetzelfde speelgoed in hun mond, dronken uit elkaars bekertje enz...
Ik vind dat altijd prima, toen dus ook.
Toenw erd Y. opeens ziek. Hij kloeg over buikpijn en heeft niet veel later overgegeven (niet bij ons in de ruimte, maar in een andere kamer). Dag erna diarree en koorts. Ook het zusje en de mama en papa zijng eveld.
Elias is hiervan niet echt ziek geworden. Terwijl hij dus bij Y was tot vlak voor hij over zijn nek ging.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 dec 07 20:00 
super actief lid

Ik begrijp je angst.
Ik baal er ook enorm van dat er in deze tijd van het jaar altijd zoveel mensen ziek zijn. Ik ben ook elke dag zenuwachtig omdat ik bang ben dat mijn zoontje ziek word.
Maar ze hoeven echt niet ziek te worden als hun vriendjes ziek zijn.
En als het wel gebeurd kunnen we er helaas niets aan doen.
Aan mijn advies heb je niet zo veel, maar ik wens je in ieder geval veel sterkte!!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 dec 07 20:14 
zeer actief lid

dank jullie wel voor jullie reacties, vandaag is mijn dochtertje ziek thuisgebleven, ze is giga verkouden, volgens mij zit ze er ver doorheen, ze moet echt keihard werken in groep 4, ze moet er ook echt voor knokken om goede cijfers te halen!!!
ik hoop dat deze verhalen snel weg zijn en dat het flink gaat vriezen, het liefst morgen al!!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 dec 07 21:00 
super actief lid

Hoe is het gegaan bij de psycholoog?

Ik begrijp je zenuwen hoor, 't is gewoon sh*t, die verhalen!
Jesse vertelde vandaag dat er veel kinderen niet op school waren, hm.... :unsure: . Z'n vriendje, die bij hem in de klas zit, was ook ziek thuis sinds eergisteren, jawel ook bg.
En dan begint inderdaad het gemaal :wacko: . Hoe goed je je best ook doet, af en toe glipt de angst ertussen door.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 12 dec 07 22:10 
zeer actief lid

hoi,

het viel me reuze veel mee bij de psych, ik stond er alleen van te kijken dat hij zo jong was ( bij een psych denk ik meestal aan een oude geitewollensok!!!! :woot: ), en hij bleek net als mij 28 te zijn!
het was een hele vlotte lieve jongen, hij was wel heel benieuwd voor wat ik kwam, en hij had het niet verwacht omdat ik heel vlot overkwam ( nou ja de meeste mensen noemen me Kwebbel :lol: ).
hij zei dat hij vorige maand ook iemand op spreekuur had met hetzelfde probleem als mij :whistling: , ik was toch wel heel blij omdat te horen!
hij heeft al gezegd dat we gaan werken aan het vermijdingsbedrag, en hij gaat uitzoeken hoe groot de kans nou eigenlijk is vergelijkbaar met bijv een auto ongeluk ( ik ben eigenlijk heel benieuwd naar die cijfers),
volgende week donderdag moet ik weer, hij wist niet of hij me er voor 100 % vanaf zou krijgen ( ik verwacht van niet omdat ik het al zo lang heb!)
maar hij zei we kunnen wel zorgen dat het naar de achtergrond verdwijnt!

ik vroeg, nou ik deelde eigenlijk mee :whistling: , dat ik geen exposure wil, hij zei daar ben ik heel blij mee want voor mijn eigen is dat natuurlijk ook niet zo geweldig, HAHA :D .

hij sprak gelukkig niet over AD, ik had hem uitgelegd dat ik dat al 2 keer heb gehad, en ook al was het een lage dosis, dat het toch niet zo een lekker uitwerking had, omdat echt AL mijn gevoelen afgestomd waren, maar hij zei ook je bent niet depressief, dus dat krijg je zeker niet van me!

ik ben blij dat je het toch even vroeg!

dus jij zit ook in zo een lekkere situatie met je kleintje, maar ik ben er ook al achtergekomen dat altijd voor de kerstvakantie de kindjes ook nog al eens thuisgehouden worden omdat ze zo moe zijn, en dan zeggen ze gewoon dat ze ziek zijn, dus waarschijnlijk zullen ze niet allemaal BG hebben, en trouwens de verkoudheden gaan ook goed rond!!!
jij zal ook wel net als mij denken liever flink verkouden dan BG :thumbup:
laten we gewoon hopen dat het ons bespaard blijft , DUIMEN MAAR!!!!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 dec 07 12:05 
mega actief lid

Ben blij dat je je weer stukje beter voelt! :razz: Je klinkt in ieder geval stukken positiever. Maar het is allemaal zo herkenbaar... Misschien moet ik ook maar eens stappen ondernemen, maar ik heb nog niet helemaal het idee dat ik er klaar voor ben. Laat je het even weten van die cijfers??

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 dec 07 12:45 
zeer actief lid

natuurlijk ga ik dat doen voor die cijfers!!!
misschien heeft iedereen er wat aan!

nou mijn zoontje en dochtertje zitten vandaag alle 2 thuis, mijn zoontje was vannacht ook ongeveer 10 keer huilend wakker geworden :wacko:
mijn dochter heeft goed geslapen alleen voelde ze zich vanmorgen even helemaal niet lekker.

waarschuwing

ik kom terug van buiten ( had een sigaretje gerookt) en mijn dochter komt naar me toe ik heb echt buikpijn, ik voel dat ik moet &^*&(&* maar ik kan niet) :sad: :wacko: :no:

einde waarschuwing

ik natuurlijk helemaal over de zeik heb haar een emmer gegeven en ik ging gelijk weer terug naar buiten om te roken!! :oops:
na me bij elkaar geraapt te hebben ging ik weer naar binnen en loopt ze echt heel erg te hoesten!!
ik zei moest je daarom bijna ^*^*((* ja zei ze, nou dat hopen we dan maar, ik heb ze terug naar bed gestuurd en ben zelf ook terug gekropen!!
ze heeft daarna gewoon gegeten, maar ze loopt zich een ongeluk te hoesten en ze piept en kraakt, het even af zien anders ga ik effe naar de dokter! :sad:

mijn zoontje was volgens mij toe aan een dag thuis, hij heeft lekker uitgeslapen en voelt zich weer helemaal ok!

nou was weer een stresserige morgen, maar ja we hebben dat stukje ook weer overleefd!!

:thumbup:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13 dec 07 22:02 
super actief lid

Dat klinkt goed, hoe het bij de psycholoog was :smile: . Het lijkt er dus op dat het wel klikt en da's belangrijk. Nou dus afwachten hoe het verder zal gaan. In ieder geval goed dat je gaat! :thumbup:

Beterschap met je dochter! Kan best van het hoesten komen hoor, dat heeft Jesse tenminste ook weleens gehad.

Sterkte!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 dec 07 12:35 
mega actief lid

Heh joh wat vervelend...
Maar het klinkt idd meer dat het van het hoesten komt, hoop dat ze gauw weer opknapt!!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 14 dec 07 23:26 
zeer actief lid

met mijn dochtertje gaat het gelukkig een stuk beter, ze hoest nog wel flink en heeft pijn aan haar oor!

net belde die vriendin ( waarvan haar dochtertje ziek was geworden) om te vragen hoe het met mijn dochtertje was, verteld ze doodleuk dat ze sinds gisteravond ook zo ziek was als een hond, en dat het de hele nacht doorging ( ze is daarbij ook nog eens 4 1/2 maand in verwachting van een tweeling, dus ze kon eigenlijk geen kant uit!), mijn maag draait gewoon om van die horor verhalen. :wacko:

ik heb zelf ook al een paar dagen dat ik opgeblazen loop en last van mijn darmen heb, en ik heb buikpijn! dus ik zit echt niet gerust. :no:

en daarbij vallen ze bij mijn zoontje in de klas ook nog eens met bosjes, dus je begrijpt wel dat ik niet veel slaap omdat ik constant lig te waken, dus lichamelijk en geestelijk krijg ik het zwaar te verduren, kon ik die stomme knop op dit vlak maar omdraaien, op andere vlakken kan ik dat prima!

ik vind het echt een rottijd, ben gewoon bang voor de kerst, volgende week moet ik 4 ochtenden werken, en nou zijn er weer mensen opnieuw met diarree, ik haat mijn werk gewoon echt op dit moment, het kan natuurlijk ook komen omdat ik er nou echt gewoon te veel mee geconfronteerd word, kon ik mijn gezinnetje maar opsluiten......... :oops:

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 dec 07 11:13 
mega actief lid

Het is echt erg he daar bij jullie in de buurt... Wou dat ik wat voor je kon doen. Ik merk trouwens zachtjes aan hier in de buurt ook verandering, collega van mij was ziek van de werkbespreking weggelopen. Ook zij had buikgriep, ben zelf nog oke en het zal wel goed gaan maar dat is hier ook al het 5e geval...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 15 dec 07 12:52 
zeer actief lid

het is op dat gebied een rottijd, hier is het op het moment ( nou ja dit noem ik geen moment meer :oops: ) heel erg, ik hoop dat mijn kindjes deze week nog ongeschonden doorkomen, daarna kunnen ze lekker 2 weken tot rust komen, ik weet dat het natuurlijk niet zo hoeft te zijn dat ze ziek worden , maar toch het blijft in je hoofd spoken.

en als ik zelf al niet zo lekker loop trek ik me het nog erger aan dan normaal!

ik hoop dat jullie ook een goed winter krijgen, we hopen er gewoon op dat we er doorheen mogen mogen komen zonder problemen!

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 14 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]